Myung Wol The Spy - recenze

Anglický název: Myung Wol the Spy
Původní název: Seupai Myeong Weol
Žánr: Romance, komedie
Epizod: 18
Rok: 2011
Mé hodnocení: 8,5/10

Han Myung Wol je severokorejská špionka, jejíž hlavní náplní práce je kontrolovat, zda-li se severokorejské obyvatelstvo nekouká na seriály z produkce jižního souseda. Severokorejci dospějí k názoru, že potřebují svou vlastní hvězdu, nad kterou by lidi slintali, jenže jak na to? No co, prostě se rozhodnou unést nejpopulárnějšího jihokorejského zpěváka a herce Kang Wooa. A dostane to za úkol právě Han Myung Wol spolu se "soudruhem majorem" Choi Ryuem. Po pár komplikacích a několikanásobném selhání dochází ke změně strategie. Myung Wol si má Kang Wooa vzít a přinutit ho emigrovat. Jenže Myung Wol neví nic o lásce ani ničem podobném. Navíc po Kang Wooovi jede In Ah - dcera zámožného hajzla muže, který zajistil Kang Wooovi kariéru. Choi Ryu mezitím dostává ještě jednu misi - získat 4 starodávné knihy…

Jelikož u mě poslední dobou dramata s ťutíkatou, naivní hlavní hrdinkou nějak netáhnou, tak jsem si tohle docela užila. Možná jsem trochu pomalejší, ale ze začátku mi chvilku trvalo, než jsem pochopila všechno, co to scénárista a režisér vymysleli, každopádně čím víc dílů jsem viděla, tím lepší to drama bylo.

Příběh je… no rozhodně originální, heh. Ale jinak je to fakt praštěné, a když se nad tím zamyslíte, tak si musíte říkat, jaká je to blbost… To ovšem koneckonců u všech korejských dramat. Nudila jsem se minimálně, i když abych do toho byla bezmezně zažraná, to taky zrovna ne. Měla jsem poněkud rozpačité pocity z konce. Byl takový… všelijaký. Upřímně se mi moc nezdál, ale jako jo, budiž.

V hlavních rolích se objevili Han Ye Seul a Eric. Erika jsem nikdy předtím hrát neviděla, jenom jsem ho tak nějak podvědomě znala ze Shinhwa. Z jeho filmografie bych vyzvedla Que Sera, Sera, to je (bych řekla) takové relativně známé. Nijak jsem ho neřešila, zdál se mi zprvu takový nepřevratný, a přestože z jeho herectví žádný převrat nenastal (tím pádem nepřevratným zůstal), jsem si ho i oblíbila. Han Ye Seul jsem už teda ale hrát předtím viděla a to v Nine-tailed fox. Je to dost cool herečka, hlavně v bojových scénách. Ještě jednou mi někdo vysvětlete, jak přesně dokázala zkopat 6+ chlapů na podpatcích? Chci umět taky. Občas mi ale její postava lezla děsně na nervy. Mívala ovšem super hadry.

Koho jsem naopak zbožňovala, byl Lee Jin Wook, který hrál Choi Ryue. Fakt frajer. Charisma. Přesně můj typ. Toho jsem fakt mohla.

Jang Hee Jin alias In Ah, mě taky dost dobře bavila. Taková blbka to byla, ale měla své chvilky. Takové postavy mám taky ráda, většinou bývá sranda je pozorovat.

OST byl na místě, seděl, občas mi připomínal fantasy RPG hry.