It's Okay Daddy's Girl - recenze

Anglický název: It's Okay Daddy's Girl
Původní název:Gwaenchanha, Appa Ttal
Žánr: Drama
Epizod: 17
Rok: 2010
Mé hodnocení: 8/10

Jak už název napovídá, máme tady taťku a máme tady taťkovu rozmazlenou dcerku Eun Chae Ryung a její unni Ae Ryung a oppu Ho Ryunga (nevýznamný). Chae Ryung je posedlý její psychotický kamarád Park Jong Suk, který udělá fakt všechno, aby ji dostal. Najme si proto jistého Choi Duk Kiho, aby Chae Ryung obtěžoval a on ji mohl hrdinsky zachránit. Chae Ryung z Duk Kiho rukou ale zachrání její táta a to Jong Suka dvakrát nepotěší. Proto Duk Kiho srazí autem. Duk Ki se dobelhá domů, řekne svým bratrům Hyuk Kimu a Woo Kimu, že ho srazilo auto, ale že je v pohodě; přesto nakonec umírá. Viněn je okamžitě Chae Ryungin otec, který se s ním před tím popral. Eunovic rodina nemá po zaplacení odškodného Duk Kiho rodičům peníze a navíc táta zkolabuje, tak je unni Ae Ryung přinucena vzít si poněkud ujetého syna ředitele nemocnice Jin Gooa, aby nemuseli platit za nemocniční náklady. Bráškové Hyuk Ki a Woo Ki si ovšem velice dobře pamatují, jak se jim Duk Ki zmínil o srážce s autem a věří v taťkovu nevinu. A tak spolu s Chae Ryung pátrají po pravém viníkovi…

Zajímavé to drama. Příběh je nepochybně poutavý, po dlouhé době drama, které jsem zkoukla fakt za 4 dny. Trochu mě zklamal konec, čekala jsem něco lepšího, ale to mě pravidelně zklamává u každého druhého dramatu, takže to nechám plavat.

Přeskočím rovnou k postavám, protože chci rozebrat každý životní příběh zvlášť.

Chae Ryung hrála Moon Chae Won. Nikdy předtím jsem ji v ničem neviděla hrát, ale v její filmografii se třpytí pár známých dramat. Hrála to dobře. To nepochybně. Ale její postava byla taková… nijaká. Pořád jsem tak nějak čekala, co z ní vypadne, přišla mi na hlavní hrdinku poněkud… nevýrazná. Chodila, občas něco kecla, ale vesměs jenom brečela a bála se o taťku. Upřímně, možná je to tím, že já osobně se svým otcem mám vztah na bodu mrazu, ale myslím si, že tohle bylo trochu moc. Vím, že o tom to drama je, ale takový vztah mezi otcem a dcerou mi přišel trochu ujetý. A interakce mezi ní a Hyuk Kim (který měl být její love interest) nebyly zprvu nic moc a vlastně ani pak žádnej zázrak.

O dost raději jsem měla druhou dceru, Ae Ryung, kterou hrála Lee Hee Jin. Přestože miluje otce jako její mladší sestra, není tak rozmazlená, je dospělá, rozumná a prostě dokonalá. Je dobrá herečka a myslím, že dostala víc prostoru a screen time než Chae Ryung - aspoň ze začátku.

Její manžel Jung Jin Goo… Kang Sung ho ztvárnil do-ko-na-le. Hehehe. Je to takový dětinský a vyťáplý dement. Ale je roztomilý. Nejprve jsem mu a Ae Ryung fandila. Pak jsem usoudila, že si ji nezaslouží. Ale nakonec jsem se rozhodla jejich soužití podporovat. Jin Gooa jsem si fakt oblíbila. Jeho zápletka, která se rozvinula v průběhu času, mě dostala do kolen. Nečekala jsem to. Byla to podpásovka. A navíc divná. Ne… prostě tímhle mě scénáristi a pan režisér nepřesvědčili. Ale mlčim.

Choi Hyuk Ki hrál Choi Jin Hyuk. Takový nevýrazný na týpka hlavní hrdinky. Nevím… ničím mě moc nezaujal. Ale tak měl své chvilky.

Za to jeho bráška Wook Ki… Mhm, Donghae ♥. Kvůli němu jsem začala koukat a dostal víc screen time, než jsem čekala. Princátko. Chtěla jsem ho vidět hrát a nezklamal. Je rozkošný. Rozkošný. Rozkošný. Rozkošný. Když mi zabili jeho totálně k sežrání brášku Duk Kiho, tak jsem se upnula ke slintání nad Woo Kim.

A konečně Jun Tae Soo hrál Jong Suka. Jong Suk… zlý zlý zlý zlý zlý bastard a špinavý vrah! Upřímně, mě přišel nesympatický už od pohledu. Má takový ten zvrácený výraz psychopata. Takže je to dobrý herec, protože předpokládám, že o tenhle dojem tvůrcům šlo. Dobrá práce Tae Soo! Ale nemám tě ráda :D

Občas tam proběhli Minhyuk z CNBLUE a Jihyun z 4minute. Oba byli fajn, hlavně z Jihyun jsem umírala smíchy :) Její postava byla vtipná.

Moon Chae Won / Eun Chae Ryung

Lee Hee Jin / Eun Ae Ryung