Birdie Buddy - recenze

Anglický název: Birdie Buddy
Původní název:Beodibeodi
Žánr: Romance, sport
Epizod: 24
Rok: 2011
Mé hodnocení: 8,5/10

Sung Mi Soo, jedna chudá dívka a naše hlavní hrdinka, od malička miluje golf. Její rodiče (hlavně táta) z toho nejsou bůhví jak nadšení, ale Mi Soo se už rozhodla. Jak roste, stává se z ní čím dál lepší golfistka, která si ale pořád může dát o profi kariéře nechat jen zdát. Min Hae Ryung je bohatá a úspěšná golfistka. Přestože se její život zdá na první pohled dokonalý, tak nevychází se svou matkou, která jí kontroluje život a zoufale se snaží najít svého otce. A konečně, John Lee je bývalý golfista, který se stává Hae Ryunginým novým trenérem. John Lee se ovšem setkává i s Mi Soo (jak už to tak bývá, tak za velice zajímavých okolností - Mi Soo ho přetáhne pánvičkou nebo něčím takovým :D) a už od začátku je jí fascinován. John a jeho bývalý učitel vezmou Mi Soo pod svá křídla, z čehož se Hae Ryung, která se mezitím do Johna zamilovala, může zbláznit…

Nechápu, proč to nechtěli odvysílat. Vždyť tohle drama bylo super! Jasně, nebudu lhát, golf je nuda. Alespoň pro mě. Ale v tomhle příběhu mě bavil. Fascinovaly mě ty detailní záběry na odpaly a letící míčky. A některé scény s Johnovým trenérem mi připomínali Secret Garden. Trochu mě zase štvalo, jak se to pak celé totálně zamotalo. Musela jsem si teď pomoct netem, abych dala dohromady zápletku prvních dílů, protože jsem si nemohla vzpomenout.

Upřímně, konec byl… hodně zajímavý. Na konci předposledního dílu a začátku poledního jsem si říkala "To snad nemyslí vážně!!!!" ale pak se to nějak všechno přetento a přecenco a já jen zírala. Luxusnější konec být nemohl. Jestli se chcete připravit o největší šok celé série nebo jestli jste to už viděli, tak označte: MRCHA VYHRÁLA MRCHA VYHRÁLA MRCHA VYHRÁLA!!!! SMŮŮŮLA UEE!!! YEEEY!!!!

Hlavní roli hrála UEE a právě kvůli ní jsem na tohle drama koukala. Těšila jsem se, že ji uvidím v kladné roli, ale nakonec to dopadlo tak, že jsem si prostě celou sérii nemohla zvyknout, že už není mrcha. Její hraní se ale asi zlepšilo. Nebyla tak vtipná jako v You're Beautiful, bylo to prostě takové serióznější hraní.

Přestože Mi Soo jsem měla za začátku hodně ráda, čím dál příběh pokračoval, tím víc jsem se přeorientovávala na stranu Hae Ryung, kterou hrála Lee Da Hee. Občas mě štvala, ale jinak jsem ji měla fakt ráda. Jak jsem už říkala jinde: Hodné holky u mě prostě netáhnou. I když ona Hae Ryung není zlá. Jenom zoufalá. Každopádně je fakt ale fakt krásná. Jedna z nejhezčích Korejek, co jsem kdy viděla. Má nádherné vlasy a nosila úžasné hadry. Jo, a mimochodem - hrála dobře :D

Trenéra Johna si zahrál Lee Yong Woo. Na to, že je to hlavní mužská postava příběhu, mě štval docela dost. Většinou to bývá hlavní baba, co mi leze na nervy, ale tady mě John štval víc než Mi Soo. Nejprve jsem byla vyděšená z jeho vlasů. Pak když se ostříhal, tak to bylo o něco lepší, ale spokojená s jeho účesem jsem byla až v posledních dílech. Jinak to byl blb, co nevěděl, co (nebo spíš koho) to vlastně chce. Ale hrál to přijatelně.

Z vedlejších postav jsem hrozně žrala Mi Sooina mladšího bráchu Tae Gaba a Hae Ryungina taťku Stephana. Haha a měli byste vidět můj šok, když jsem zjistila, že Mi Sooinu mamču hraje Yoon Yoo Sun, která hrála Shinovu mamču v Goongu, Tae Woongovu tetu v MGIAG a ve spoustě dalších známých dramatech. Vlastně mi došlo teprve teď, že je to jedna a ta samá herečka :)

OST je fajn a hlavní song Dream On mi zněl jednu dobu pořád v hlavě. Jááááájááájáááijájááá~~

UEE / Sung Mi Soo

Lee Yong Woo / John Lee