49 Days - recenze

Anglický název: 49 DAYS
Původní název: 49 Il
Žánr: Romance, fantasy
Epizod: 20
Rok: 2011
Mé hodnocení: 9/10 (ale dlouho jsem přemýšlela nad 9,5 :))

Shin Ji Hyun je mladá, veselá, bohatá, se skvělými kamarádkami In Jung a Seo Woo, se skvělým snoubencem Kang Min Hem a prostě si žije jako na obláčku. Jenom Min Hův kamarád Han Kang jí občas leze na nervy. Jednoho dne se ale připlete do autonehody, kvůli které zůstane v kómatu. Byla by to bývala nepřežila, ale protože její smrt nebyla plánovaná, dává jí "Anděl Smrti", který si říká Scheduler (neboli Plánovač), druhou šanci. Pokud mu Ji Hyun do 49 dnů donese slzy od tří lidí, které byla uroněny z čisté lásky k ní, vrátí se mezi živé. Po dobu těchto 49 dní může Ji Hyun využívat těla jisté Song Yi Kyung, kterou od smrti jistého někoho nebaví žít a která se úplně uzavřela do sebe. Ji Hyun si ze začátku myslí, že tento úkol hravě zvládne, brzy ovšem zjišťuje, že nic není takové, jaké se býti zdá…

YES! YES! YES! Není možná! Objevilo se drama, kde jsem nepřeskočila JEDINOU scénu! To se mi stalo naposledy kdy? U My Girlfriend is a Gumiho, tuším a to už je dost dramat zpátky. Takže se připravte na asi zatím nejdelší recenzi =)

Příběh a zápletka se mi líbili hodně. Nevím, nakolik je to originální, ale nikdy předtím jsem na story s podobným námětem nenarazila, takže pro mě to rozhodně originální bylo. Zpracování absolutně skvělé (a to ještě nejsem u hereckých výkonů, ty přijdou pozdějc xD). Převraty, zvraty, obraty, všechny ostatní raty, vztekala jsem se, smála jsem se, brečela jsem (!!!).

Hodně lidí bylo zklamáno z konce. Upřímně, taky nebyl podle mých představ, ale nemůžu říct, že by mě zklamal. Podle mě sedl příběhu a bylo to takové krásné a dojemné (byť ne tak úplně happy) zakončení.

Co se týče herců a jejich postav… To bude na dlouho :D Nam Gyu Ri aka Shin Ji Hyun mi ve své roli seděla. Má takový typický nevinný kukuč a myslím, že role naivky jí šla docela dobře. Hodně jsem si ji oblíbila, už jsem ji znala předtím ze SeeYa, ale teprve tady si doopravdy získala mou pozornost. Její postava podle mě taky prošla největším mentálním vývojem. Navíc mě osobně přijde fakt pěkná =) Akorát chudáci stylisti. Skoro celý seriál na sobě měla jedny a ty samé šaty (nebo byly dvoje?) a až na to, že si v průběhu ostříhala vlasy, tak na ni nejspíš nešáhl ani kadeřník.

Lee Yo Won, která hrála Song Yi Kyung… mhm… jak to jenom říct… je sakra nejlepší herečka z celého seriálu!!!!!!! :D Beze srandy. Hrála to fakt skvěle. Ať už veselá Ji Hyun nebo zdeptaná Yi Kyung, žrala jsem jí snad všechno. Jenom někdy mi přišlo divné, jak brečela, ale to je dobrý, to jí odpustím, existuje snad jenom jedna korejská herečka, které věřím pláč a to je Yoon Eun Hye… ale to jsem odbočila. Zpátky k Yo Won. Někdy jsem se hrozně dobře bavila, do čeho jí stylisti oblíkali, když byla "posedlá" Ji Hyun. Ten pruhovaný barevný svetr nebo co to bylo, to bylo super :D

Bae Soo Bin v roli Min Ha mi nehorázně ale fakt děsně hrozně moc lezl na nervy! Nijak mě nezaujal ani hereckým výkonem. Měl celý seriál jenom jeden výraz. Takové utrápené štěňátko, něco mezi Zacem Efronem a želvou. Ah, jo, vlastně měl ještě jeden, takový, jimž vyjadřoval veškeré rozrušení, buď "všechny-vás-sežeru" rozrušení nebo "asi-se-z-toho-zblázním" rozrušení xD. Je jediná postava, kterou jsem neměla ráda celý seriál.

Han Kanga si zahrál Jo Hyun Jae. Působil na mě příjemným dojmem, i když jsem ho předtím v ničem neviděla, měla jsem pocit, že ho znám. Rychle jsem si Han Kanga oblíbila. Navíc je na postavu korejského dramatu relativně inteligentní! :D Líbilo se mi, jak rychle mu docházely věci (jakože co se děje, ne balík z české pošty xD).

Teď se dostanu ke slintací stránce - Jung Il Woo alias scheduler Song Yi Soo. Hehehe… Jak já ho žrala, když měl vyžehlený vlasy! Teda… já ho žrala pořád. Nemůžu nestraně soudit herecký výkon, stejně jsem když byl na scéně nějak nedávala pozor, co říká, spíš jsem jenom koukala. Ale jako Scheduler mě bavil, hlavně v těch prvních dílech, kdy to ještě nebylo takové dramatické. Byl prostě fajný. Vždycky mě dostal, ať už náhodným rapováním, vyzváněním na mobilu nebo scénou u bazénu xD

Teď přejdu k podle mě nejzajímavější postavě. Shin In Jung, kterou hrála Seo Ji Hye, jsem si fakt oblíbila, i když by se mnou teď spousta lidí nesouhlasilo. Je taková dost rozporuplná a má být jakože mrcha, ale na rozdíl od Min Ha si uvědomuje, že to co dělá, je špatně. A já mám tyhle "hodné mrchy" strašně v oblibě :D A navíc je hezká, tak a máte to! :D

No, ještě bych rozebrala další postavy (hlavně Seo Woo a toho doktora, jehož jméno si nepamatuju), ale to už by bylo fakt hróózně dlóóuhééé.
Takže dál… poslední věc, ke které se zpravidla vyjadřuju bývá OST, takže tím to tak nějak zakončím. OST je super duper awesome! :D Tři písničky jsem si úplně zamilovala =) Prostě fajné. Vy, kdo jste to ještě neviděli, sakra, na co čekáte? :D

Cast

Nam Gyu Ri /Shin Ji Hyun

Lee Yo Won / Song Yi Kyung