Time Between Dog and Wolf - recenze

Anglický název: TIME BETWEEN DOG AND WOLF
Původní název: Gaewa Neugdaeui Sigan
Žánr: Akční, romance
Epizod: 16
Rok: 2007
Mé hodnocení: 6,5/10

Malý Lee Soo Hyun žije sám se svou matkou v Thajsku. Jeho matka je agentka a jeho otec byl předtím, než ho zabili, agent. Soo Hyun má jednu dobrou kamarádku - A Ri. A Ri-in otec je ale gangster a tak ona i se svou matkou utíkají zpátky do Koreje. Soo Hyun se následně stane svědkem zastřelení své matky a má z toho docela trauma. Ujme se ho ale jistý agent se svou ženou a synem v Soo Hyunově věku. O třináct let později jsou Soo Hyun a jeho nevlastní bratr Min Gi sami agenty a Soo Hyun se náhodou setká se dvěma"starými známými". Shledává se se svou dětskou kamarádkou A Ri (jejíž korejské jméno je Ji Woo) a podle tetování na ruce pozná při jedné tajné akci vraha svojí matky a otce. Mezi Soo Hyunem a Ji Woo to pěkně jiskří, ale Soo Hyun hoří touhou po pomstě. Vzdává se tedy celého svého života a funguje svou vlastní smrt, jen aby se pod pseudonymem Kay mohl dostat blíž vrahovi svých rodičů. Co ale netuší je, že Ji Woo je dcerou právě toho, koho on touží vidět mrtvého….

Tak začnu tím, že tohle je první akční korejské drama, co jsem viděla a další vidět asi ani nechci, to by tam musel hrát just sexy herec (třeba Jun Ki :D). Akční scény a scény, kde nebyli Soo Hyun ani Ji Woo jsem přeskakovala a nemám pocit, že by mi něco uteklo, přestože těch scén bylo docela fest. Jo, a z těch akčních scén, co jsem viděla, jsem pochopila tak akorát to, že jim nedocházejí náboje. Kolik má automatická pistole? 15? No, tak oni jich vystříleli tak 30, než si vyměnili zásobník a měnili si ho vždycky jenom Soo Hyun a Min Gi, ti ostatní to do nich šili nonstop.
Takže co dál… Herecké obsazení. Hmmm… Nóó, Jun Ki v roli tajného agenta, co tam byl občas k vidění jenom v tílku, s tím jeho sexy pohledem a věčně zakrvácenou zpocenou tváří - které holce by neukápla slina, že :D … Každopádně Jun Ki je dobrej herec, stejně tak je dobrá Nam Sang Mi (Ji Woo), která mi přišla i hezká a docela se mi líbil i "ten třetí v trojúhelníku" Jung Kyung Ho (Min Gi).
Co se příběhu týče - nebyl špatnej, vůbec ne, akorát fakt, mě, věrně oddanou fanynku romantických komedií, dvakrát nezaujal, ale to je opravdu věc vkusu, protože věřím, že kdybych měla ráda akčňáky, bavilo by mě to. Teďka to zní, jako bych se u toho nudila, ale ne, nenudila, jenom jsem fakt musela přeskakovat některé části. Jinak by to nebylo korejské drama bez ztráty paměti že...
K názvu se nevyjadřuju, vím, že tam byl vysvětlenej a že to má něco společného s obrazem (resp. ten obraz se tak jmenuje), ale jak říkám - dost jsem přeskakovala. K OST taky nemám co dodat, nějak mě nechytl.

Lee Jun Ki / Lee Soo Hyun (Kay)

Nam Sang Mi / Soo Ji Woo (A Ri)
Rubrika není k dispozici