My Girl - recenze

Anglický název: MY GIRL
Původní název: Ma-i-geol
Žánr: Romance, komedie
Epizod: 16
Rok: 2005-2006
Mé hodnocení: 9/10

Opět příběh o střetnutí dvou úplně jiných světů. V tom jedno žije mladá podvodnice Ju Yoo Rin, jejíž táta je až po uši zadlužený. Ve druhém světě žije bohatý ředitel hotelu Seol Gong Chan, jehož dědeček má na smrtelné posteli poslední přání - najít svou dlouho ztracenou vnučku. Gong Chan, který by pro dědečka udělal první poslední, se seznámí s Yoo Rin a poté, co zjistí, jak dobrá je v lhaní a podvodech neváhá a najme si ji, aby hrála jeho sestřenici - ona ztracenou vnučku. Dědeček si Yoo Rin okamžitě oblíbí a zázračně se zotavuje, a tudíž získává Yoo Rin nový domov - teď už je vnučkou na plný úvazek. Situace se komplikuje, když se do Yoo Rin zamilovává Gong Chanův nejlepší kamarád Seo Jeong Woo. Yoo Rin se ale poslušně řídí "pravidlem doramat číslo #4"*(viz. níže) a postupně se zamilovává do Gong Chana, přestože na něj ze začátku nadávala. A aby toho nebylo málo, po dvou letech se vrací slavná tenistka, Gong Chanova (ex)přítelkyně Kim Sae Hyun, která o svého milého bojuje zuby, nehty. Vyhraje Yoo Rin Gong Chana? A jestli, tak jak vyřeší "incest"? Co Jeong Woo se Sae Hyun, vzdají se tak snadno? A najde Gong Chan svou pravou sestřenici? =)

Další korejská klasika. Opět chci poděkovat blog wearefreaks.blog.cz. ^^ Velice hezké dorama.

Co se týče hereckého obsazení - nemám výtky. Věřila jsem všemu. No dobře, Lee Da Hae alias Yoo Rin to občas přepískla a některé ty situace byly opravdu těžko uvěřitelné, ale i tak je to příjemné na koukání. Lee Jun Ki alias Jeong Woo má podle mě nejpropracovanější postavu. Nemůžu si pomoct, ale myslím, že se od začátku do konce opravdu hodně změnil. Nezmiňuju, že se na něj taky hrozně hezky kouká. ^^ Park Si Yeon v roli Kim Sae Hyun se mi taky hodně líbila. Hrozně tu herečku žeru :) Postava co mě štvala nejvíc je dědeček, byl to blbec :D.

Nápad je ale perfektní, soundtrack dokonalý. Vtipné, dramatické, romantické a hezky propracované. Jediné, co vytknu je časový skok na konci, je to trošku neohrabaně vyřešené, mohli to udělat i jinak.

Přesto opět nelituju, bavilo mě to, i když to bylo v porovnání s You're Beautiful možná o něco málo no, (použiju hlášku z Disney Channelu, nezlobte se :D) né horší, ale jinačí… horším způsobem. ^^ Ale i tak 100% doporučuji, přestože You're Beautiful se mi líbilo o malilililinko víc, nelze to 2x srovnávat. Je to od stejných scénaristek, takže je to tak na stejné úrovni. Myslím, že byste nelitovali.

*pravidlo číslo #4: Toho, koho na začátku nesnášíš, budeš milovat

Lee Da Hae / Ju Yoo Rin

Lee Dong Wook / Seol Gong Chan